alvapluslinnea.blogg.se

3 April

Kategori: Allmänt

Godkväll!

Detta blir nog mitt sista inlägg på en vecka, eller rättaresagt 9 dagar. Såhär ser mina kommande dagar ut:

Söndag: Krsitinehamn hela dagen
Måndag: Packning inför Paris, kanske träffa Alva en stund
Tisdag-Fredag: Paris, åker dit på tisdag morgon & kommer hem fredag eftermiddag/ kväll
Lördag: Maja
Söndag: Alva
Måndag: Skola, träning

Ni kan nog förstå att jag inte har tid med datorn, om inte en liten stund på måndag.

Vet ni?! I förmiddags hade jag för första gången i år shorts på mig! Satt ute på altanen & solade benen, så jäkla skönt. Sen tog jag lite kort också, slänger in en snart. Ja ja, nu ska jag sluta babbla. Ni får ha det bäst, för det ska jag ha! Massa pussar & kramar ♥

DAGENS VILL HA: Inget speciellt
DAGENS KLÄDSEL: Mys
DAGENS FRISYR: Slappt uppsatt
DAGENS LÅT: You're The Voice
DAGENS PLANER: Sova
DAGENS SAKNAD: Alva & klassen
DAGENS DUMMASTE: För mycket godis ätande (a)
DAGENS MISSLYCKANDE: Gjorde för stora gurkbitar till salladen, haha
DAGENS DROG: Vatten
DAGENS KÖP: Mat
DAGENS GODIS: Allt möjligt
DAGENS HUMÖR: Magont, annars glad?
DAGENS ROLIGASTE: Sista telefonsamtalet med Alva


Vårkänslor som f*n idag!
Föressten, getingarna har redan kommit & jag är jätterädd för dom :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: