alvapluslinnea.blogg.se

Älskar vädret

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!

Vilket väder det är ute, riktigt skönt. Nu är våren verkligen påväg! Wiiieehoo :D

Just nu sitter jag här & äter Risifrutti & lyssnar skön musik, hihi. Pratade nyss med Alva i telefon också, vi kommer inte träffas på 8 dagar om vi inte ses på måndag :( Jag är ju i Paris tisdag till fredag, imorgon ska jag vara hos släkten i Kristinehamn hela dagen & på måndag måste jag packa & då skulle Alva till sin kusin. Vi skulle egentligen varit på lördag nästa vecka, men då skulle hon till Västerås. Plus att vi inte kan ringa till varandra när jag är Paris! Jag kommer iallafall sakna min sötnos jäkligt mycket..

I förmiddags åkte jag, mamma & pappa till Ica & storhandlade. Vi kom hem med tre överfyllda påsar, ett packet flingor & hushållsrullar, shit är ordet. Ikväll ska vi äta tacos, mums!
Nej nu ska jag ut i solen en stund. Puss ★

Föressten, glad påsk på alla söta!


saknaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

  • Alva :'( säger:

    du? det här kommer inte bli kul!!!!

    kmr sakna dig, asså fyfan!

    jag tänker på det hela tien, jag mår inge bra.

    ring ikväll.

    2010-04-03 | 16:46:48
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/
  • Eve säger:

    glad påsk på dig (-;

    2010-04-03 | 19:58:51
    Bloggadress: http://evelinahusak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: