alvapluslinnea.blogg.se

Årets första match!

Kategori: Allmänt

Äntligen.. Idag ska vi ha våran första match för säsongen, gud vad kul. Samling klockan tre och matchstart klockan fyra. Vi ska möta ett 97/96 lag, men vet inte vad dom heter.
Jag ska bara berätta lite snabbt som jag har gjort idag..
* Kollat på film
* Städat hela rummet. Jag har dammat,rensat,dammsugit&putsat.Fint och frächt blev det!
* Ätit Lunch. Hemmagjorda potatisklyftor,sås&kyckling. Mums!
* Suttit en stund vid datan.
* Hoppat studsmatta
Jag har inte gjort så mycket mera, jag ska bara packa till matchen, det är den ända jag har kvar att göra.
Nu ska jag gå och ta mig ett stort glas vatten, nyttigt bra! /alva

plus jag kanske ska ta bort bilddagboken, blogg är roligare!



ph: min underbara klass!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: