alvapluslinnea.blogg.se

jag har ingen rubrik.

Kategori: Allmänt

Hej bloggen- igen!

förut/nyss skulle mamma och jag till netto och vi kom dit fem i fyra&dom stängde klockan fyra, så vi fick åka till ica i stället. Där köpte vi en massa goda saker från frukt till mjölk!

Ikväll ska vi äta pizza, Mums! ★

och imorgon åker jag&mamma in till Marieberg, hoppas jag hittar en tröja jag vill ha!
Nej, nu ska jag nog stänga av och kolla på film. vilken vet jag inte än, hihi.
Ha det bra! Massa pussar och kramar ♥
/alva


DAGENS VILL HA: Inget speciellt
DAGENS KLÄDSEL: Mysbyxor,linne&scarfs
DAGENS FRISYR: Slappt uppsatt
DAGENS LÅT: In my head
DAGENS PLANER: Sova, ta kort med linnea senare
DAGENS SAKNAD: Linnea,klassen&kusin :(
DAGENS DUMMASTE: åt för mycket choklad med linnea (a)
DAGENS MISSLYCKANDE: Gjorde för tunn grädde till chokladpuddingen,haha
DAGENS DROG: Vatten bara
DAGENS KÖP: Mat, jag&linnea gick &köpte glass förut.
DAGENS GODIS: choklad
DAGENS HUMÖR: glad, kanske lite trött?
DAGENS ROLIGASTE: Sista "varandet" med Linnea. Men vi ska ta kort senare ikväll :)

Kommentarer

  • Marrie säger:

    Då får vi se om ni blir 1 av de 10 som är med och tävlar! :D

    2010-04-05 | 17:52:02
    Bloggadress: http://mthereses.blogg.se/
  • Marrie säger:

    Ja, du blev en av dom som är med och tävlar. Valde nämligen ut 10 styckna (som vill vara med antingen genom att kommentera eller skriva på msn)



    Så snart som möjligt kommer tävlingen ut på bloggen och du kan vara med och tävla om att bli veckans blogg! :D

    2010-04-05 | 18:23:38
    Bloggadress: http://mthereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här: