alvapluslinnea.blogg.se

dagen<3

Kategori: Allmänt

jag är hemma från paaaaris :D
& det var helt klart bäst!
här kommer några bilder,




triumfbågen

trappan för att gå upp i trumfbågen

utsikten
några smakprov bara

kom hem i fredagskväll, då blev det upp-packning
& familjemys. på lördagen åkte vi till kristinehamn
& köpte ny cykel åt mig, sen var jag med maja.
idag har jag varit med alva, gud vad jag har saknat
henne, puss på att äntligen fått träffat henne :*
nu kom jag nyss hem från "stan" eller vad man ska
säga, för jag & alva träffade matilda & hanna vid
ica, oså satt vi & pratade med dom från 5 till 7.
& vi satt liksom brevid ica & det är ju typ hallsbergs-
"stan", hihi. nej nu ska jag duscha, mer bilder från
paris kommer någon annan dag! kramen/ linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: