alvapluslinnea.blogg.se

Helg

Kategori: Allmänt

Jaaa, rubriken säger allt.. Nu är det äntligen helg! gud vad skönt, så idag ska jag bara njuta av ledigheten & umgås med min mamma. Vi ska kanske åka in till stan eller något, vi får se vad vi gör! just nu sitter jag fortfarande i linne och mina pyjamas-shorts och bara latar mig, nice. & imorgon ska jag vara med linnea, roligt. och jag får se vad vi hittar på. ajuste, ikväll är det tunnel disco!! jag vill gå, men jag tror inte att jag kommer in heller :( aja, hoppas att man kommer in nästa år då (a) Jag får se om jag skriver ett inlägg ikväll, det beror på om jag hinner & orkar. för nu är det lördag, då vill jag helst äta gott, lata mig med att kolla på film/tv? eller göra något annat skoj. Nu ska jag bädda sängen som jag måste göra, men definetivt inte vill.
/ Alva

vet ni vad mamma köpte till mig förut?! som jag ska ha ikväll..
hon köpte dom nya Estrella RINGS med sour cream & onion smak
plus att jag fick min favorit.. ett wiener bröd! snacka om att jag är sugen.. kan det inte bli kväll snart? :D

jag skulle tighta till mig lite och skärpa mig med chips,godis & allt sånt, men nu går det åt andra hållet..
åt helt fel håll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: