alvapluslinnea.blogg.se

hey, slow it down

Kategori: Allmänt

hej, och förlåt för sjuuuukt dålig uppdatering från min sida. har inte bloggat på en vecka typ tror jag. dåligt linnea, dåligt!

iallafall, just nu är jag hos olivia. vi sitter vid varsin dator, hehe. snart ska vi nog hitta på något annat kul!

under veckan jag inte bloggade har jag varit med kompisar, varit på "kalas" hos alva, tränat, varit hos mormor & morfar, shoppat med min kusin elin (som jag ska berätta mer om sen), och gjort en annan sak jag inte vill prata om.

i tisdags förmiddag åkte jag, mamma & pappa till mormor & morfar i kristinehamn. adde kunde inte hänga med eftersom alleskolan börjar en vecka tidigare än de andra skolorna här i hallsberg. hos mormor & morfar gjorde vi inget speciellt, åt på the pub, en resturang där som morfar har varit med & byggt. eller ah gjort om iallafall. på onsdags morgonen, haha halv 11 då, kom elin med bil & hämtade mig. då åkte vi först till karlskoga & fixa en sak, sen åkte vi vidare till örebro. där inne gick vi runt från typ 12, till 5. fast vi åt lunch vid 3 också, på en uteservering på våghustorget. soleo hette resturangen/fiket. hon åt tonfisk sallad & jag pasta bologne (stavning). mums! jag åkte tåg hem sen kom pappa & hämtade mig i hallsberg. & jag vet att ni vill veta vad jag köpte så ah ;)
• ett svart linne
• tre ringar, alva fick 2
• 5 armband, alva fick 3
• 12 par örhängen, - rosor & nitar
• 2 stora doft ljus, alva fick 1
• toffsar & hårnålar, de behövdes!!
och sen i kristinehamn köpte jag en jättesöt burk, i någon handelsbod.

ja, det var nog allt, haha. bloggar mer ikväll, puss/ linnea


mhhhhhh, jättesöt JAG var då! NOT -saknar den tiden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: