alvapluslinnea.blogg.se

mina ben är döda :|

Kategori: Allmänt

tjena. just nu sitter jag i soffan & kollar på csi miami. snart ska jag göra iordning mig inför sängen. som ni kanske märkte bloggade jag ingenting igår efter matchen, men jag mådde skit då. det spöregnade i stort sett hela matchen! när jag kom hem frös jag satan, mina ben kändes som betong, jag var inte torr någonstans på hela kroppen & jag fick vrida ur vattnet från kläderna. det var den jobbigaste matchen i hela mitt liv. resultatet blev 1-1, så det var väl bra. men jag är inte nöjd med min insats. plus att jag har verkligen jätte ont i benet, jag måste ha sträckt mig eller något igår. åh, det är så jobbigt!

idag har jag varit med olivia, vi har gjort massa roliga saker. som t.ex kollat på film & cyklat. imorgon ska jag vara med alva, vi ska träffas halv 12 vid stenarna. får se vad vi hittar på :)

ni får ha det bra, kramis/linnea

jag & alva när vi kollade på talangen, precis innan discot.
- oseriösa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: