alvapluslinnea.blogg.se

tjena mittbena

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag inte har bloggat på kanske en vecka eller något? jag lovar, jag ska bättra mig! men jag har inte orkat eller haft tid. för nu har skolan börjat & då blir det koncentration på det, träningar, matcher, umgås med vänner & familjen och andra grejer.. aja, imorgon ska jag iallafall vara med linnea, vi ska väl mysa & kolla bara på film eftersom det är sånt här skit väder! tråkigt. Klockan sju förut så hade vi match nere vid IP. Jag kommer inte ihåg vilka vi mötte, men vi förlorade iallafall med 3-0. Jag hatar förluster.. Nu säger mamma att jag måste lägga mig och sova, men jag antar att vi hörs imorgon, fast jag vet inte hur det blir! Det beror på om jag hinner & orkar :$ Sängen väntar på mig nu, caio! / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: