alvapluslinnea.blogg.se

All i need is you

Kategori: Allmänt

Pust, nu är alla julklappar klara och jag kan äntligen sätta mig och koppla av utan att behöva tänka så mycket, för nu är det faktiskt jullov, julafton och då ska man bara fokusera på att mysa med familj & släkt så mycket det bara går. Jag är proppmätt sen julmaten, allting har jag lycktas tryckt i mig, men det är ju det som tillhör denna mysiga jul. Nu ska vi i släkten dra oss mot köket för att äta god tomtegröt sedan blir det väl massa godis och glögg. Juste, våran dator kommer om 3 dagar och jag hoppas att jag har bloggat innan dess, men det har jag nog. Annars får vi höras av när jag har fått tillbaka den och då ska jag berätta vad jag har fått och massa annat, sist men inte minst vill jag bara hälsa alla en riktigt god jul och ett gott nytt år. Puss ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: