alvapluslinnea.blogg.se

Dan före dopparedan

Kategori: Allmänt

Pjuh! Nu är alla julklappar fixade och det känns som om en stor sten har ramlat av från mina axlar! Det jag har kvar är att slå in några av dem och skriva julrim. På radion spelas julmusik för fullt och pappa gör Janssons frestelse, så mysigt! När jag vaknade i morse kändes det verkligen som jullov, och det var obeskrivligt skönt!

Nu till julhelgen. I eftermiddag åker jag och min familj till min mormor och morfar, där sover vi i 2 nätter, alltså är jag borta tills på lördag. Imorgon ska min familj + mormor & morfar till min morbror där mina kusiner, min morbrors fru och hennes mamma är. Där spenderar vi hela julafton!

Ikväll är det uppesittarkväll på Bingolotto, så jag och min bror ska köpa en lott och dela på. Hoppas vi vinner något! Vi hörs senare♥ /Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här: