alvapluslinnea.blogg.se

Good Times

Kategori: Allmänt

Godkväll. Nu är julfirandet slut för min del, och jag kan äntligen andas ut!

Runt halv 5 i torsdags åkte jag och min familj till min mormor och morfar uppe i värmland. Där bestod kvällen av Uppesittarkväll på Bingolotto och godis och annat gott! På självaste julafton åkte vi till min morbror, där vi sedan var till sent på kvällen. Den dagen bestod av trevligt folk, eller släkt då, Kalle Anka, julmat, julklappar, sällskapsspel och ja det som man brukar göra på julafton. Jag fick allt jag önskade mig i julklapp, vilket inte var så konstigt efter som jag inte önskade mig så mycket. En klocka, presentkort, en plattång/locktång, smycken, dvd-filmer och pengar var det jag fick. Och det var precis vad jag hade önskat mig hihi!

Det sämsta med denna julafton var att jag kände inte den rätta julkänslan, inte som när man var liten iallafall. Men kul var det, en av de bästa dagarna under året enligt mig! Jag tog jättemycket foton med min kusins systemkamera, så han ska skicka de till mig när han har tid. Så då tänker jag bjuda på några, men håll ut ett tag till. Hoppas ni hade en bra jul iallafall, happy x-mas i efterhand hihi. Nu ska jag ta mig en macka med julskinka på, hörs senare puss♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: