alvapluslinnea.blogg.se

Jag bara undrar, var är dom nu?

Kategori: Musik

Hejsan bloggen, nyss har Moa åkt hem och det är inte kul. Hoppas jag kan komma till henne någon mer gång på lovet och sova där en eller två nätter, det skulle vara jätte roligt eftersom hon bor inte så himla nära Hallsberg, så då hinner inte vi träffas så ofta! Men det är ändå ganska kul att hon bor lite längre bort för då har man massa att prata om och det blir mycket roligare att träffas då :)

Hoppas att ni har haft ett bra 2010, själv har mitt varit bra så länge jag kan minnas, inga fel på det. Men att det redan är nyårs-afton imorgon kan jag inte fatta, det är ju helt sjukt! Det har gått så fort, kunde inte tiden stanna ett tag? Eller åtminstone gå lite saktare.. Mamma tjatar jätte mycket att jag ska börja städa på mitt rum för det ser ut som en bomb har slagit ner. Och jag skyller faktiskt på Moa eftersom det är hon som har med sig hela hennes rum när hon kommer till mig och sen ligger det kvar lite saker som hon har tagit fram i mitt rum, haha förlåt Moa om jag skyller på dig, men jag sa ju det till dig förut att det är ditt fel så ja ;) Juste, jag och Moa var hos Farmor/Mormor förut, alltså min Farmor och Moas Mormor. Jag fick nya vantar av Farmor, dom är jätte varma och sköna ♥ Nu ska jag lägga upp dagens låt och sedan börja städa på rummet, Ha det bra! Kram ♥ / Alva


Katy Perry - Firework. Jag hörde den från Moas mobil och den är sjukt bra!

Kommentarer

  • Moa säger:

    HAAHAHAHA, nä ínte hela mitt rum, bara en fjärdedel ;)! Ja, vad skulle du göra utan mig alva? ;), tur att du har någon att skylla på, för att ta dig ur din egen knipa! HAHAHAHAHA, xd puss♥

    2010-12-30 | 18:40:53
    Bloggadress: http://moajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här: