alvapluslinnea.blogg.se

bästavän ♥

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag har jag varit med linnéa, grymt kul! vi har bland annat cyklat en hel del, spelat tecknet med min lillebror&hans kompis lukas. sen har vi också gått upp på min vind och massa annat! vid sex åkte vi hem till mig för att jag skulle äta kvällsmat/middag. det blev en favorit, potatisgratäng,kött,sallad och bröd med ost på. snacka om gott :) sen efter maten cyklade vi till ica och köpte massa gott till kvällen/nu. vi köpte choklad och massa plockgodis. tyvärr köpte vi ingen dricka.. men linnea har soda stream hemma så det blir bubbelvatten ikväll. det funkar också, gott. men hon har smaken "fanta" hemma, så vi kanske häller i det om vi vill, hehe. påväg till ica träffade vi två stycken, samt träffade vi dom igen när vi åkte ifrån ica. vi kommer inte lägga oss jätte sent ikväll för vi ska ställa klockan på kvart över nio imorgon, för vårat favoritpogram börjar halv tio på sommarlovsmorgon, den heter "fångad" - en ungdoms serie. Neej, nu säger linnea "ett skepp kommer lastat med chocklad" ( vi har köpt två chokaldkakor var,så det blir att hugga in och njuta! sen blir det dricka&godis. puust, mycket gottigott ;)
Nu ska vi kolla på film! Bloggar kanske mer imorgon, vi får se om jag hinner. Caio!
/Alva


 
ph: jag på skolavslutningen.
klänning: gina tricot, 199 :-
halsbandet: gina tricot, 89:50 :-
koftan: lindex, men kommer inte ihåg priset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: