alvapluslinnea.blogg.se

fabulous

Kategori: Allmänt

tjenare

jag skulle egentligen skrivit igår kväll, men hann aldrig. vid 5 åkte vi för att kolla på bio i örebro. jag, brorsan & martin såg knight and day. jag som ville se sex and the city 2, haha men nej det gick killarna inte med på ;) men som tur va så var knight and day jättebra! den rekommenderas. idag var jag med tova igen, kulkul. ajuste, har jag berättat att jag & hon tog massa bilder i onsdags? ahja men det gjorde vi iallafall, så det kanske kommer någon när jag har lagt in dom på datorn. typ halv 8 förut frågade jag alva om vi kunde hitta på något, och det ville hon. så vi möttes vid hennes stenar & åkte sen vidare till ica där vi köpte varsin dricka & sen delade vi på en chokladkaka. satte oss & snackade ett tag sen drog vi hem till var & en. men sen när jag skulle svänga in på min gård såg jag sanna & jazze upp vid vägen. drog upp till dom & snacka ett tag, anton & nån mer var med också. sen åkte jag till sist hem, käkade upp min bit av en kladdkaka & sen dess har jag suttit här.

imorgon ska jag & bästevän vara, puss på det

ha det, byeeee
/linnea


haha söt man var för över ett år sedan (a)

Kommentarer

  • Alva säger:

    tumme upp att vara med dig bästis :)



    söt bild :) <3

    2010-07-24 | 17:49:41
  • linnea säger:

    du e söt ♥

    2010-07-24 | 18:04:59
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: