alvapluslinnea.blogg.se

jag vill ha dig nära mig

Kategori: Allmänt

Hej bloggen! Idag vaknade jag och hade fortfarande ont i huvudet sen igår, men jag visste inte var klockan var och jag orkade inte gå upp och kolla men jag gissade på att den var ungefär sju? så jag försökte somna om, för jag vill verkligen inte ha huvudvärk hela dagen idag! och jag somnade om jätte snabbt, jag sov till tio. och när jag vakna igen så var den borta! guuld. sen gick jag upp kollade på tv, sen vid ett åt jag lunch&sen lunch har jag suttit här. jag har inte gjort mig i ordning ännu, & det ska jag inte göra på hela dagen, bara kolla på flm/tv, baka och massa annat roligt. Men jag borstade ju tänderna såklart efter frukosten. mer har jag inte gjort, jag har inte klätt på mig,bäddat sängen eller fixat håret. bara kammat igenom det snabbt och satt upp det i en slarvig toffs! När jag kom upp ur sängen imorse hade min lillebror gjort smoothie åt mig. så gullig han är! Och till det åt jag två mackor med räkost på. mumsmums! Snart ska jag baka sockerkaka åt mig och mamma eftersom vi är själva hemma ;) Lyllos. Ska bara skriva min vecka först, Bye!

Idag/Torsdag: Slappdag hela dagen.
Fredag: Vara med Evelina.
Lördag: Tälta med familj.
söndag: Bråten.
måndag: jag sover hos moa.
tisdag: moa.
onsdag: moa.
torsdag: ta det lugnt efter allt kul!
fredag: vara med Evelina.
lördag: ta det lugnt.
söndag: vara med linnea som har kommit hem! :)

ajuste, jag tar ett "uppehåll" från fotbollen ett tag. Känner att det blir för mycket nu på sommaren. Jag stressar för mycket! Så ni vet, jag kommer inte på ett tag. Men senare sätter jag igång igen! / Alva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: