alvapluslinnea.blogg.se

Datasalen

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag i datasalen, vi får sitta här och göra/gå in på precis vad vi vill.. bdb,blogg allt! Före jag kom hit, så sa fredrik (våran lärare) att jag och Linnea skulle gå till Ica och lämna en kundvagn där, för nån har stallt en kundvagn på våran skolgård. Då gjorde vi det, Linnea skjutsade mig. wiie tur jag har! :D Idag har vi bara spelat spel i skolan, och haft idrott. Fast jag spelade inte, jag satt och målade av Sanna istället. Imorgon ska vi spela Brännboll mot lärarna, och vem tror ni vinner? -VI. precis! Vi ska krossa dom. Nu ska jag gå bort till klassrummet och göra nånting, måla antagligen? Fast jag kanske gör det här, i Datasalen. Caio!

Kommentarer

  • jolinn (: säger:

    Fan, att jag nt går i eran skola :/

    <3

    2010-06-09 | 19:19:34

Kommentera inlägget här: