alvapluslinnea.blogg.se

jag kanske borde tänka mig för..

Kategori: Allmänt

..men lyssna nu, för allt jag säger till dig det kommer från mitt hjärta så lyssna på mig - om det var du och jag det skulle göra mig lycklig, du och jag när solen går upp, kan du komma hit nu innan sommar'n tar slut? jag vill ha dig här med mig nu.
mihihi är kär i låten

som ni kanske vet var jag på talangen i onsdags, med vilma & alva, och det var helt okej för att vara förstå gången fkt. men det som var dåligt var att man inte hörde rösterna i låtarna eftersom det dunkade som in åt h******!
tack alva, vilma & sandra, ni gjorde min kväll!

& försstendu kasper , skysst att inte svara på sms:en!? äh, men jag glömmer dig nu, kan kalla dig för ett typ engångs***** :) pussssss


jag & alva sov hos vilma efter det, och igår badade vi helaaaa dagen i hennes pool, nakna också! sen på kvällen hade vi träning, men det kom för lite 97or, så vi fick träna med a-laget, damerna alltså.

idag har jag bara varit hemma, städat, suttit här & slappat. typ klockan 7 ringde alva & frågade om vi kunde hitta på något, så då gjorde vi det. hon åkte hem vid kvart i 9, sen dess har jag kollat på tv med datorn i knät.

nu ska jag göra mig iordning, vi hörs när vi hörs! kramar/ linnea


hahah, jag älskade den sången när jag var liten :')


awwi, sötnötar (a)
(och nej jag laddar inte upp bilder bara för att vi fick ett klagomål om det)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: