alvapluslinnea.blogg.se

måste skriva av mig

Kategori: Allmänt

alltså serisöt, vad är det för fel på dig? ena stunden är du snäll och andra stunden näbbar du imot och bara klagar,klagar och klagar. Folk tröttnar och det är det jag har gjort iallafall, jag har inte tröttnat direkt på dig, men jag har tröttnat jävligt mycket på att du alltid tror att du bestämmer över alla, alla ska göra si och så, & om man inte gör det känns det som om du hatar en själv och alla. Och sen försöker du få vänner, men jag ska säga dig en sak.. man får inte vänner när man håller på som du gör, du sen ljuger du HELA TIDEN också, roligt? NEJ. du säger att du har sagt en sak till den, sen när man frågar: sa hon så? nej, hon sa så, så är det en helt annan sak, och ännu taskigare också, hur fan tror du det känns? att du säger sten hårt en sak och säger att du måste tro mig och massa, sen ljuger du, again. jag kan inte lita på dig längre, eller jag har aldrig gjort det för den delen. Sluta låtsas som om du känner alla, för det gör du verkligen inte. Sen när man kanske har på sig en konstig sak, så säger du alltid: "vad är det där?" eller: "varför har du det där?" tror du inte att man får dåligare självförtroende då? då vill man inte använda den saken till slut bara för att du håller på och gaggar hela tiden. Sköt ditt eget liv i stället för att gå på andra, sluta tänka på vad vi gör,har på oss osv. SKÖT BARA DIG SJÄLV ÄR DU SNÄLL!

förlåt för mitt utbrott :$ men ibland kan jag bli så jävla arg på sånt här!! Nu ska jag sova, ha det bra. God natt. /alva

Kommentarer

  • Emma säger:

    Finns! <3

    2010-07-01 | 18:21:58
    Bloggadress: http://emmaawessman.blogg.se/
  • agness säger:

    tror nog jag vet vem det är^^

    men finns alva! :*<3

    2010-07-01 | 19:07:08
    Bloggadress: http://anderssonnn.blogg.se/
  • Alva säger:

    svar till både agnes och emma:

    tack :) <3

    2010-07-02 | 15:42:42

Kommentera inlägget här: