alvapluslinnea.blogg.se

Overboard

Kategori: Allmänt

Tjao! Idag har jag varit med Linnea, vi har haft picknick. Vi åt bullar,snickers,banan och massor av saft! Smaken Hallon och Grapefrukt. Faktiskt jätte god! Men tyvärr inte min favorit. För min favorit saft är en blandning av Jordgubbar,Rabbarber och Kiwi. Super! Sen åkte jag hem och åt, kött,potatis och sås! Gott det också. Och Linnea skulle äta i Askersund idag så vi ska vara senare/om ett tag igen. Dagens klädsel har varit hög kjol som jag köpte på Marknads aftonen i torsdags. Hög kjol,vitt linne instoppat och en rosa "halvkofta" över. Halvlockigt hår och steps strumpor. Ajuste, jag kanske kan säga vad jag köpte på Marknads-aftonen i torsdags.Eller mamma gjorde* Haha! ;)
* Hög kjol på H&M.
* Glitter spray till fredag,skolavslutningen,köpte det på H&M.
* En salva till mina eksem, Apoteket.
Det var bara det eftersom vi var bara där i typ 1½ timme, och jag hittade inte så mycket mera..
Jag hittade två saker till men det ska vi/jag ta nästa gång. Aja, det var iallafall:
* Ett rött nagellack.
* En parfym, som både jag och mamma ska ha! Som vi ska ha ihop.

Nu svettas jag så jag ska nog gå till mitt rum och sätta på mig shorts och mitt leopard linne,ha det gött i solen ni.För det ska jag ha! Kram.
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: