alvapluslinnea.blogg.se

Seger

Kategori: Allmänt

Yes! Grattis Hallsbergs-brudarna, ni var skit duktiga allihopa! Vi vann mot Lindesberg med 2-1. Lyckad match för oss tycker jag! Så här ska vi fortsätta, sjukt bra. Nyss har jag ätit. Det blev min favorit idag.. fisk, färskpotatis och Hollandaisesas sås. Grymt gott! Det vill jag lova. Nu ska jag logga in på bilddagboken en snabbis, sen krypa ner i min sköööna underbara säng. Ha det gött! Good night.
/alva

SKOLAVSLUTNING på fredag, efter det kommer mormor hit och vi ska fika på tårta. Mums!
INTERSPORTLÄGRET lördag till söndag, pappa skjutsar in mig och Linnea. Grymt kul!
Jag och Linnea ska dela på min pappas stora dubbelmadrass, en sån som man blåser upp. Snacka om att vi kommer sova skönt på natten! Sen om ungefär 14-15 dagar åker jag,mamma&lillebror till Stockholm/Gröna Lund med Evelina,hennes mamma&hennes lillebror. Det kommer bli så skoj! Längtar.

Kommentarer

  • Jolinn(: säger:

    WIHO, ÄNTLIGEN SEGER, NI VAR SUPER DUKTIGA! <3

    2010-06-09 | 19:17:02

Kommentera inlägget här: