alvapluslinnea.blogg.se

Solsidan

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Som ni kanske vet har dagen spenderats mestadels med Alva. 20 över 11 kom hon till mig, från då till 2 ungefär hann vi med att åka till hennes pappa, ha en liten picknik, cykla & kolla på film. Runt 2 åkte jag, mamma & pappa för att hämta farmor & farfar. När dom satt i bilen åkte vi vidare mot Askersund för att äta. Jag kom hem runt halv 5 tror jag, då kom Alva hit direkt. Vi kollade klart på filmen som vi inte hann se klart förut. Det var det ända vi hann med för sen skulle min familj, farmor & farfar fika & umgås. Så då drog hon hem. När vi hade fikat klart åkte jag, adde & pappa till Ica & handlade lite tills imorgon & gott till kvällen. Sen dess har jag kollat tv & suttit här.. Nej nu har jag ingenting mer att skriva! Men måste bara visa denna,


HAHAHAHAHA! Så jäkla roligt! Kommer ihåg när jag & Alva såg det här när det visades på tv, fy vad vi skrattade!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! ♥
/Linnea

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag skulle väl också vara med min familj, ellerhur? det känns som om du försöker göra så alla tror att inte jag har någon familj, vi kunde ändå inte vara mera för jag skulle vara med bästamamma! tja.

    2010-06-06 | 13:22:33
  • Alva säger:

    HAHAHAHHAHAHAHA, schassssssssssssssssssssssss OVE SHACSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! HAHAH

    hej, jag heter ova och jag är snål&jobbig, vill du umgås? Åh, gärna. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!

    sen det bästa, herregud.. jag har blivit Gunvald Larsson! hahahahahahahahahahahhaa.

    2010-06-06 | 13:42:25

Kommentera inlägget här: