alvapluslinnea.blogg.se

Sommarlov

Kategori: Allmänt

Hejsan! Nu har vi äntligen fått vårat efter längtade sommarlov! Jag är faktiskt jätte glad just nu förutom att vi i Smaragden 6 inte kommer gå i samma klass mera! :( När jag kom hem åt jag Jordgubbstårta med mormor och familjen. Mysigt! Sen åkte jag och mamma till Ica och jag köpte tidningen Klick, super bra! Så idag har jag bara slappat.. Jag har läst, suttit här en stund, ätit gurka och packat tills imorgon! För då ska jag på Intersportslägret, pappa kommer med Linnea i bilen och hämtar upp mig. Sen åker vi vidare till Sköllersta! Jag och Linnéa ska dela på min pappas stora dubbel-madrass, en sån som man kan sätta i en kontakt sen blåser den upp luft av sig själv! Snacka om att vi kommer sova gott. Det tror jag iallafall. Nej, nu ska jag dra mig här ifrån och hjälpa mamma med potatissalladen, vi gör egen det är därför jag måste gå. Glad sommar på er, hoppas solen kommer fram snart också, så vi kan få en riktig sommar! :) Kram.
/Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: