alvapluslinnea.blogg.se

Svar på frågestunden

Kategori: Allmänt

har ni pojkvänner? båda: Nej,faktiskt inte!
om inte, varför? båda: vi har inte hittat den rätta ännu, tyvärr.
hur gamla är ni? linnea: jag fyllde 13 i maj. alva: jag fyller 13 i Augusti, i sommar.
bästa artisten? ingen av oss har inte någon favorit just nu. 
bästa låten just nu? alva: Justin Bieber- Overboard. linnea: sean banan - skaka rumpa 
har ni haft sex? nej.
vad tkr ni om mig? båda: du är anonym så hur ska vi kunna svara på det då?
vilka gillar ni? alva: det vill jag inte skriva här. linnea: jag gillar min mamma (a)
vilken blogg tycker ni är bäst? http://juliawrotethis.devote.se/ helt klart!
vad tycker ni om mig egentligen? (från elisa) alva: allt bra, du är jätte söt&super snäll! linnea: en dunder skön tjej som jag var mycket med när vi var små, söt, snäll & rolig, puss på dig :)
favorit färg? alva: jag tycker många, men vit är en av mina favoriter! linnea: har ingen, de flesta färger är fiina.
vem är bäst, messi eller fabrigas(stavning)? alva: Fabregas såklart ;) linnea: om jag måste svara en, messi blir det då, eftersom han är världens bästa.. men fabregas är också en av dom bästa, hihih (a)
vilken är den bästa sporten? båda svarar fotboll såklart.

Hoppas ni fick dom svar ni hade väntat er. Det blev några frågor iallafall!
/ alva och linnea.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: