alvapluslinnea.blogg.se

tje gött folk

Kategori: Allmänt

har inte bloggat på länge, men har inte haft tid fkt.
i fredags var det ju skolavslutning, och efter det åkte
jag med mamma, pappa & morfar till krisitinehamn
där min kusin tog studenten. lyckos dig elin, ingen mer skola!
i helgen var jag på inter sport lägret i sköllersta, rätt så kul..
ett tag efter jag hade kommit hem därifrån,
ringde vilma & frågade om vi kunde hitta på något,
så då gjorde vi det. i måndags var jag med alva
& sen på kvällen hade vi match i örebro.
det var mot sturehov, vi förlorade..
men det är inte så konstigt eftersom de ligger 4:a i serien!

igår på dagen var jag med olivia,
sen på kvällen följde alva med mig på speedway.

idag har jag bara varit hemma & träffat alva en stund.
men ikväll blir det drag,
för då blir det talangen med alva & vilma! :D
det ska bli så jäkla kul, även om jag är lite orolig för
en sak som jag inte tänker nämna här.
men iallafall, efter discot kommer vilmas pappa/mamma
& hämtar oss, sen sover jag & alva hos vilma.

nu måste jag duscha, ciao/ linnea


hahahahah, söt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: