alvapluslinnea.blogg.se

vem orkar sitta inne vid datorn en solig dag?

Kategori: Allmänt

jaa.. har nästan inte uppdaterat på en vecka..

jaja förlåt för det, men seriöst, nu när det börjar bli sommar tänker jag inte sitta inne & stirra på en skärm när det är soligt & varmt ute! aldrig i livet! men det får ni som läser vår blogg ta, liksom jag uppdaterar när jag har lust!?

hehe, skitsamma. sen jag skrev senast har det hänt massa saker, som i lördags, då var jag på dop & sen jvc. i söndags hade vi match som ni kanske redan vet.. måndag & tisdag hade vi elevens val i skolan, jag valde idrott, och ja hade det dom dagarna. i onsdags var alla 5or & 6or på spontan, oshit vad jag blev bränd! men både smart och osmart är jag.. jag hade på mig min i love paris tröja, och den sitter liksom uppe vid halsen & sen långa ärmar, så jag hade ju ränder därifrån! plus att jag hade shorts! så nu är jag brun på halva armarna, i ansiktet & lite på nästan hela benen. fint! inge brun på magen eller nått, åååååh. när vi gick hem från spontan (jag, alva, eve, simon & chrille) så fick chrille för sig att åka ner för en lång trappa.. ah då gjorde han det & såklart åker han in i en buske där cykeln stannar & han flyger över buskarna! HAHAHAHA, så jäkla kul med dom! igår var det vanlig skoldag, eller nja vi hade mest matte eftersom vi hade matteprov idag. det gick föressten skitbra! har inte fått reda på resultatet än men det kändes bra. efter skolan drog jag hem & åt, sen vare match. jag fick hoppa in men 98orna som skulle till örebro & möta ösk södra, som tur va vann vi med 6-0 & nu ligger hallsberg 98or först i serien vad jag vet! :D när jag hade duschat hemma kom pappa hem från min brorsas match, han berättade att njen(?) hade fått en smäll så att dom fick ringa 112! ambulansen kom & det verkade som om han hade fått hjärnskakning.. usch, läskigt sånt där!

och så har jag med flera kollat matcher, fått panik hemma hos eve eftersom vi inte fick stopp på det sprutande vattnet, HAHA! & gjort massa andra grejer! guld dagar detta!

förlåt för lååååååååååååååångt inlägg men så blire, haha nej nu ska jag sluta skriva.
pusshej med eeer

min söta kissemisse, loveuu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: