alvapluslinnea.blogg.se

home,dear home

Kategori: Allmänt

Hejsan! Nu är jag hemma, eller ja.. vi kom hem vid halv två men jag har packat upp,ätit,solat och gått på toaletten sen dess. Plus att jag har träffat Victoria vid Svenssons hage eftersom jag glömde mammas mobil i hennes bil när jag,linnea&sanna åkte med dom från Kloten.Klassresan var grym! Skit kul var det, ett minne för livet absolut! Första natten var jag,linnea&jazze vakna hela natten, vi låg vakna och kunde inte somna, sen skulle vi upp och busa med killarna vid tre på natten så vi kanske höll på en timme? till fyra, sen la vi oss igen. Då kunde jag inte somna då heller, så jag&linnea låg vakan hela natten ända tills morgon, jag&linnea gick upp i tv-rummet och satt på nån Robinsson på Engelska? ungefär vid halv 6, sen kände jag att jag helt plötligt fick fett ont i magen så jag gick och la mig i sängen igen. Då la jag en tröja för mina ögon eftersom det var ljust, då helt plötsligt somnade jag! Yes, ett mirakel tänkte jag när jag vaknade efter en timme. Så en timma sömn på första natten,kört! Men sen på sista natten fick vi bara vara uppe till elva, så jag gick och fixa mig och sen kröp jag ner i sängen, alla andra stog och borstade tänderna och höll på och snacka en hel del, men jag somnade nästan på en gång, jag somnade först av alla. Äntligen! jag sov från klockan elva till sju på morgonen. Man fick bara sov till sju eftersom vi skulle gå ut och äta frukost åtta. Så åtta timmar sömn på andra natten, fett skönt tänkte jag när jag vaknade, jag sov skit skönt den natten! Med två täcken och allt. Kunde det bli bättre? Ja, faktiskt. Jag vill ha min säng! Nu ska jag sluta babbla och gå ut och ta nånting att äta. Jag vet inte vad jag ska äta faktiskt, men den som lever får se! Jag slår vad om att Linnea typ tänker nu: "Den som lever får se, ååh, jävla Andreas" eller något. Haha! För han vi hade som ledare på Kloten hette Andreas och så fort man typ frågade "vart ska vi paddla kanot?" då svarar han "-den som lever får se" Varje gång, det va skit jobbigt. Nu blir det mat i magen, caio!
/alva

JÄRNVÄGEN CUP PÅ LÖRDAG OCH SÖNDAG, ALLA KOMMER! :D

ajuste.. min och linneas frågestund har jag helt glömt bort, vi ska svara på frågorna imorgon, ni har hela eftermiddagen/kvällen idag på er att fråga så fråga på ändå. Jag tror nog det "Frågestund-inlägget" ligger ganska långt ner, så rulla på! Vi har fått ganska nog mycket frågor, så svar blir det även om ni inte frågar nu, för vi har fått en hel del faktiskt, typ 5-6 stycken som har frågat, men massa frågor på en person!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: