alvapluslinnea.blogg.se

Marieberg

Kategori: Allmänt

Hejsan! Idag har dagen tillbringats med mamma i kumla på kumlamarken. Där köpte jag bara en Sur-jordgubsrem för 12 kronor.Senare började det ösregna så vi bestämde oss att åka in en sväng till Marieberg där köpte jag en klänning på Gina Tricot som jag ska ha på skolavslutningen! Sen hittade jag massa andra saker, men dom sakerna ska jag köpa nästa vecka vi åker dit ifall jag hittar nånting mera då! Så nästa gång vi ska åka in ska jag köpa: kanske en parfym,en spets-bh,spets strumpor,en tunika och några armband. Snart ska jag ta på  springskorna och regnjacka och ta ett varv utåt Picasso, det finns en liten grusväg typ vid nån skog där? där ska jag och mamma ta en promenad, fast jag ska springa lite då och då. Och sen i morgon ska fotbollslaget samlas vid Hok-stugan och sen gå vidare till en stor gräsplan där vi ska spela brännboll. Färäldrar mot barnen! Då hoppas vi på bra väder säger jag bara. Hoppas vi vinner mot dom luringarna! Sen framåt kvällen ska vi grilla och mysa tillsammans. Nu ska jag gå ut..
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: