alvapluslinnea.blogg.se

men åh, palla att du alltid tror att du känner alla

Kategori: Allmänt

jag blir så arg, det är skitmånga bra filmer ikväll, eller vissa som redan har börjat & en som är slut men iaf..

* på 3an klockan 22.00 är det jagad
* på 5an klockan 21.30 (nu) är det heartbreak kid
* nyss slutade dirty dancing 2 på tv4plus, killen som har en av huvudrollerna är ju bara för söt
* klockan 21.00 började sex and the city på canal+first, fast den såg jag på igår.
* klockan 21.00 började indina jones och kristalldödskallens rike på canal+action
* klockan 21.00 började titanic på canal+drama

jag har sett alla filmerna men kommer inte ihåg så mycket av dom..
jagad är ju jäkla bra!!!!!!

men jag måste lägga mig tidigt för jag måste upp tidigt imorgon.
bye

Kommentarer

  • Alva säger:

    dirty dancing 2 såg du hos mig när du skulle sova hos mig, kommer du ihåg det? och vi fick inte se klart den för mamma för klockan va typ tolv, det va ju sent. men vi kollade iallafall, tur att jag har tv på rummet!!!!!! då kan man kolla ändå x)

    dagen igår va bäst bästis (L)



    TAGGGA JÄRNVÄGEN CUP! :D

    2010-05-29 | 11:02:13
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: