alvapluslinnea.blogg.se

simme, simma lilla simme

Kategori: Allmänt

hej! sorry för dålig blogging, men har inte orkat..
igår va jag med eve & i måndags var det match.

dagen har spenderats i skolan & med alva.
för det första var vi på biblioteket, sen på idrotten
gjorde chrille så att jag tappade luften & så gick
sången sådär.. jag & alva därimot gjorde lite
läxor, skrattade, cyklade till min farmor & kom
på en låt vi ska sjunga för simon på fredag.
hahahah, den är faktist as bra, fast lite kort dåra.

grattis i efterskott david beckham som fyllde 35 andra maj! :)
& grattis i efterskott francesc fabregas som fyllde 23 igår<3

ajuste, jag också! grattis i efterskott till mig som fyllde
tonåring 3e maj :D

haha, roliga grejer ;)

nu måste jag städa lite, sen sova! pussss/ nea

Kommentarer

  • melissa säger:

    SV: ååh tack så jättemycket! vad glad jag blir :')

    2010-05-06 | 14:32:15
    Bloggadress: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här: