alvapluslinnea.blogg.se

svar på tal

Kategori: Allmänt

från: sluta bry er så mkt
HAHA om jag SKULLE va er , så SKULLE JAG PLOCKA MINA ÖGON BRYN ASSÅ DOM SER UT SOM MC JU ;ooooo
hur klarar ni av det ? :s
hahah ni kommer bli så mobbade på transten när ni börjar där , och då går jag i 9:an då kommer jag toalett doppa er :D

svar: haha, för det första..
så går du alltså i 8an nu då? fyfan vad omogen, jag trodde att man började bli lite mognare vid den åldern men då hade jag visst fel. och föressten, bryr du dig ens? känner vi dig? bara för att alla andra har ögonbryn som ser ut som små streck behöver väl inte vi ha det ellerhur? och hur vi klarar av det? jo vi är inte så jääävla utseénde fixerade som många andra är, hur man ser ut är faan inte det viktigaste?

jag har lite på känn vem du är faktist, eftersom du nu är så feg å är anomyn.. vågar du inte stå för vad du tkr eller? haha ännu mer skrattretande! :D jag orkar egentligen inte bry mig om sånt här trams, men ah

så hiiiimla skrattretande sånt där asså, jag fattar inte hur dom orkar? jaja, vi hörs, bye /linnea

Kommentarer

  • sluta bry er så mkt säger:

    asså jävla töntar , jag ska fan döda er när ni börjar , och jah vågar visste stå för vem jag är? :S

    elr hur? :O

    asså ni känner fan inte mig ! :@

    mc ögonbryn elr vad ;OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    spyr snart på er

    2010-05-10 | 17:13:48
  • Melinda säger:

    men om du vågar stå för vem du är? säg då vem du är? ellerhur. Alva och Linnea, bry er inte, hon/han går bara på er för att hon själv kanske har fula små jävla sträck till ögonbryn, det är ju ännu fulare! haha. yes, mc ögonbryn?:) hellre ha fina ögon bryn än att ha fula sträck, ögonbrynen ska följa ögat men det har nog du inte fattat.

    om du snart ska spy på dom, varför fortsätta läsa deras blogg då?:o aja, alva&linnea, bry er inte. det kallas advundsjuka, hejdå

    2010-05-11 | 12:10:03

Kommentera inlägget här: