alvapluslinnea.blogg.se

Toppen kväll med fotbollslaget

Kategori: Allmänt

Hejsan! Igår var den bästa kvällen någonsin.Så himla mysigt var det. Giro stallde fram massa mängder av klubbor,chips,ostbågar och massa godis! Jag och mamma cyklade hem från Hok-stugan när klockan var halv tio.Jag hade viljat stannat längre men mamma ville hem för vi skulle kolla på film och mysa hemma! Och ni som inte kom missade något,verkligen! Vi spelade också en massa fotboll och körde brännboll,vi vann på brännbollen över våra föräldrar.VI ÄGER! sen hade vi prisuttagning. jag vann en ram som jag ska ge till pappa för jag vill inte ha den, höhö. Men jag får se hur jag gör! Idag har jag bara slappat,klippt gräset och städat hela mitt rum, duktig (a) Nu ska jag och mamma åka till Kumla och fika på Sveas och sen ska vi till mormor, bäst. Senare ska jag och mamma ut och gå,skönt! man blir ju så himla pigg. Efter det ska jag ta en kall dusch och krypa ner i mitt vita vardagsrum med myskläder och kolla på film! Nu ropar mamma att jag ska fixa mig eftersom vi ska till Kumla snart, kanske bäst att gå dårå..
/alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: