alvapluslinnea.blogg.se

Moa är bäst, loveu♥

Kategori: Allmänt

Hejsan! Jag måste bara säga att jag har haft så himla trevligt med Moa både Lördag och Söndag,när jag kom dit tog vi cyklarna och åkte 3 km till en ost-bod. Där vi kollade på garn och samt så köpte vi med en chokladkaka med persika smak i, super god var den! Av ren choklad också, det var den bästa chokladen jag har ätit i hela mitt liv! serisöt. Och när vi kom hem från ost-boden så hade Moas mamma och min mamma lagat Rabbarber-paj och gjort vaniljsås! Så jag,Moa och mammorna satt oss i solen och njöt! Sen efter det skulle min mamma åka hem :(
Till kvällsmat fick vi hemma-gjorda potatisklyftor, kyckling, Tzatsiki och sallad. Jag gjorde salladen själv (a) Stolt! Nej men, jag hade i : Tomater,vanlig sallad,gurka,lime,paprika,olivolja och citron och sallads krydda! Super gott.
Senare framåt nio-tio provade vi att ha Soda Stream med Oboy och Citron i, fyfan vad äckligt,jag höll på att spy.Sen provade vi Soda Stream med en Te-påse i och det va inte speciellt gott det heller. Magne tyckte typ att vi var helt störda? Han sa att han tyckte vi var mest stördast på att vi hade kallt bubbel-vatten till Oboy.Så vi bestämde oss att bara ta ett glas Pepsi istället som dom hade hemma, det skulle vi ha tänkt på från heeela början.Sen tog vi en påse Natur-chips och gick upp i vardagsrummet där Magne och Moas mamma satt. Alla vi fyra kollade på nån vampyr film, hela staden va vampyrer men två personer var vanliga människor,så dom två var tvugna att gömma sig omassa konstigt,Vi kollade bara halva, för ingen tyckte den va bra. Så vi kollade på 27 Dresses som gick på tv4 igår kväll. Mycket bättre! Den va skit bra, rekommenderas verkligen! ett STORT plus på den. Sen gick vi och poppade popcorn med aromat på, gott! Vi la oss ungefär vid tolv, och somnade direkt bara vi la huvudet på kudden.Idag har vi hoppat studsmatta,kollat på filmen Honey och bakat chokladbollar. Jag gjorde en "missbildad" chokladboll till magne :) sen kom mamma och hämtade mig, då åkte vi och köpte glass på Sveas. Jag tog en kula Mango-Sorbet och en kula Choklad-glass. Bäst med Sorbet i solen! Snart ska jag gå till Annmarie (min granne) för jag ska sälja min SISTA tandbortst till henne, vi säljer för fotbollen! Och det ska typ in om senaste en vecka, jag har bara en eller två kvar. Nu gäller det att sälja!

berättar bara om det jag ska göra dom senaste 2-3 veckorna:
* Se inspelningen på klassen imorgon, våran lärare har filmat oss en hel dag.
* Kloten på tosdag tills på torsdag, bäst kommer det bli!
* Vi är lediga på fredag
* På Järnvägen cup- helgen, Fredag till Söndag ska jag sova och vara hos Moa hela helgen,skönt!
* Snart åker jag till Gröna lund, fast det är kanske en månad kvar eller så. haha.
Ha det bra! /alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: