alvapluslinnea.blogg.se

Dagens blogg

Kategori: Tips

Hej på er, innan jag drar ner på träning ville jag bara tipsa om en super bra blogg! den hitter ni här. Det är min kusins blogg och själv tycker jag den är super bra, ni andra får gärna också kika in den! Ja som sagt, nu har ju jag och Linnea skaffat en ny kategori och det är nämnligen kategorin tips. som Linnea har skrivit i ett tidigare inlägg! Och här kom mitt första tips till er, vi tvingar er inte att tycka om det vi tipsar om, så sätt er skönt och känn er som hemma. Ni kan ju också kommentera vad ni tycker om den saken vi tipsar om. Om ni tycker den är dålig, eller om ni tycker den är jätte bra. Så vi får veta lite vad ni läsare tycker om. Linnea kommer säkert när som helst så det är nog bäst att stänga av här, vi ska ta sällskap till fotbollen som börjar om 13 minuter, men vi bor så nära, då det tar bara 3 minuter att cykla för oss. Aja, hoppas ni har haft en bra söndag. Vi hörs imorgon! ♥ / Alva

Kommentarer

  • Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

    superkul att du är med i dagens blogg ;D

    2010-11-21 | 22:28:22
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här: