alvapluslinnea.blogg.se

himlen runt hörnet

Kategori: Allmänt

hej på er mina sunshines! igår blev det läggdags ungefär vid tio, men låg och läste lite i svenska grammatiken som vi har prov på på tisdag till klockan tjugo över tio så jag kanske somnade vid halv elva. och imorse vaknade jag redan halv nio, jag måste varit pigg eftersom jag vaknade så tidigt sista sovmorgonen, då blev jag lite sur. eftersom jag ville sova länge sista dagen på lovet. men jag känner att jag fått mycket sömn dom här dagarna jag har varit sjuk så mycket besviken är jag iallafall inte. idag kära ni, ska jag gå ut och cykla eftersom jag inte har varit ute sen i fredags, min "sjukhet" har ju tagit över hela dagarna, så det har bara varit film två dagar irad. fast skönt har det varit ändå, ingen stress så om jag får säga det själv är jag typ ganska glad över att jag fick feber i fredags, jag behövde verkligen dom här vilodagarna, måste ju vila ut mig för att orka skolan! det är ju det lov är till för :) nu ska jag bädda sängen och senare ringer linnea, imorgon hörs vi inte för då börjar ju skolan och vi har ju som sagt prov på tisdag så jag måste plugga! men då vet ni iallafall vad jag gör, nästa uppdatering av mig kanske kommer mer ikväll eller på tisdag. ha det! ♥ / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: