alvapluslinnea.blogg.se

jag smakar på ett regn

Kategori: Allmänt

hej bloggen, jag har ingenting speciellt att skriva just nu, bara att jag var i skolan idag som vanligt och att vi slutade klockan tre idag, då jag cyklade hem det första jag gjorde och när jag kom hem slog jag upp matteboken på köksbordet och satte mig och pluggade till dit man skulle, det var bara några tal men ändå, så det är ju skönt att man är klar nu då. vi har faktiskt bara ett matteprov på fredag och en engelska läxa tills på torsdag, inte alls många läxor ju! så det är ju också skönt, nu ska jag när som helst lägga mig i sängen och läsa boken TRE - ETT HÅL I SJÄLEN. än så länge har jag bara läst att det är ett mord i början, verkligen min typ av bok. alltså, jag älskar när det är ganska småläskigt i böcker. och efter det funderar jag starkt på att kanske lägga mig i ett bad, och lite senare fortsätta i mitt rum med mamma, hoppas vi hinner måla klart ♥ men jag kanske skulle träffa linnea en stund också, hon skulle höra av sig om hon kunde så vi får se. nu ska jag slänga mig i mammas dubbelsäng och läsa riktigt, riktigt länge! jag hör av mig ikväll, om inte så hörs vi imorgon. pusss ♥ / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: