alvapluslinnea.blogg.se

Like i'm the only one who understand

Kategori: Känslor/Åsikter

Har pluggat färdigt nu, eller jag har inte gjort allt jag hade med mig hem, men det jag orkade. Jag har ändå ingenting i "läxväg" förns på torsdag! Så nu ska jag antagligen ta en promenad eller lägga mig framför TV:n.. Får se.

Föressten, jag har inte berättat någonting om träningen än! Så jag gör det nu.. Den var iallafall jätterolig, om ni läste igår så skulle det komma några spelare från Östansjö och träna med oss. Då trodde jag självklart att det skulle vara 96:or eller 97:or, men nej, det var tjejer från 15 till 18 år som var med! En aning chockad blev jag då! Men inte så jättechockad egentligen, eftersom vi 97:or är vana att spela med äldre, vi har ju tränat med damlaget under hela sommarlovet. Östansjö hade med sig 2 tränare, vilket var bra för just nu har vi ingen tränare! Det jag vill komma fram till är iallafall att det var jättekul att träffa nytt och roligt folk, och att äntligen kunna spela fotboll med riktiga tränare! För sedan vi började inne har vi haft en pappa till en tjej som tränare, visst var han duktig men det är roligare med rutinerade tränare.

Nu ska jag sluta skriva, kram♥ /Linnea



Första bilden: Bästavän & jag
Andra bilden: Så knäpp kan Alva vara ibland, då hon tror att all den där snön ska gå att ta bort hur lätt som helst! Men när den egentligen inte alls går bort lätt när hon har tryckt i snön! Hahaha, men kul var det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: