alvapluslinnea.blogg.se

Live your life

Kategori: Bilder

Godkväll!

Träningen gick jättebra & det var super kul att träna med 98:orna igen! Efter träningen åkte vi först till Ica för vi behövde tandkräm, därefter skjutsade pappa hem Elisa & Alva, sedan åkte vi själva hem. Jag var hemma 20 över 7 så då var bara att springa in i duschen & skynda sig. Jag hann nästan till halv 8, så jag missade ingenting av Paradise Hotel! Efter det kollade jag på Top Model, som vanligt på måndagar hihi!

Nu ska jag plocka iordning kläderna som jag slängde av mig i mitt rum förut, ska nog kolla lite på El Clásico med brorsan & pappa också, sedan ska jag göra iordning mig för sängen. Det ska bli skönt att lägga sig under ett gosigt täcke för nu är jag helt slut! Godnatt allesammans♥ /Linnea


Hehe, bara tog någon bild från arkivet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: