alvapluslinnea.blogg.se

stockholm

Kategori: Allmänt

hej på er! förlåt för dålig uppdatering men jag hade ingen tid eller någon vilja att blogga igår, för jag var ju som ni säkert redan vet med linnea igår & då hade vi så kul att vi glömde bort datorn ett tag, skönt :) på dagen spelade vi mest kort & cyklade, sen på kvällen gick vi bus eller godis, haha! & vi fick 30 kronor plus ganska mycket godis, och efter det åkte vi hem till mig och tvättade av våra målningar som vi hade gjort, sen tog vi cykeln till ica och köpte 2 choklader var, en kit kat & en vanlig choklad och varsinn sura nappar ungefär. & eftersom linnea skulle sova hos mig hade mamma köpt hem smörpopcorn, alltså dom smakar precis likadant som "biopopcorn" så det blev ganska mycket gott igår kväll, först när vi kom hem kollade vi på ensam mamma söker, sen när det var slut kollade vi på beck - flickan i jordkällaren. den var super bra! haha, det var en knäpp person med i filmen, han hette nils. han sprang i skogen varje dag och slog på varje träd med en bricka & sen efter han hade slagit på ett träd så typ "bockade" han för trädet, haha vi skrattade ihjäl oss! aja, det kanske inte låter så kul men det var skit roligt :) tack för igår & idag linnea, det har verkligen varit super kul! älskar dig ♥ ajuste, imorgon drar jag och mammi till stockholm över dagen, vi åker klockan nio imorgon bitti och kommer hem ungefär 9-halv 10 på kvällen, så jag kommer inte blogga nånting imorgon, så ni vet. men jag bloggar på onsdag! ha det bra ♥ / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: