alvapluslinnea.blogg.se

vacker, vackrare & vackrast

Kategori: Allmänt

tjena :) kom nyss ut från duschen, jag skulle duschat igår istället men jag & min familj kollade på film, vi hade hyrt snabba cash, en film jag faktiskt rekommenderar! ajuste, igår var jag på marieberg för att köpa vinterskor till mig, men jag hittade 4 par som jag ville ha och jag kunde inte bestämma mig eftersom alla var lika fina så då kommer vi åka in i helgen i stället, kanske på söndag eller imorgon. varje år jag ska köpa vinterskor så finns det tusen skor jag vill ha med mig hem, eller så finns det inga.. alltså, det var bara förra året jag hittade ett par, mina skor! dom jag verkligen ville ha. aja, klockan halv tolv ska jag åka till linnea, vi ska nog mest snacka eftersom jag vet att vi har jätte mycket att prata om eftersom vi inte har setts på två dagar! haha, nu måste jag nog göra mig i ordning, jag ska ju dit om 2 timmar & det tar alltid så lång tid för mig att fixa mig och hålla på. jag ska ju även sminka mig idag med det nya sminket mamma och jag köpte från stockholm, så bäst jag börjar i tid! ajuste, ikväll är det fest hos jazze, 80-talsfest! sjukt roligt kommer det bli ♥ nu måste jag börja fixa och dona, annars blir det aldrig gjort! ha det bra mina kära, kram! / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: