alvapluslinnea.blogg.se

welcome to paradise

Kategori: Musik

Hej bloggen! Jag har inget speciellt att skriva om, jag har varit i skolan idag som vanligt, vi hade bad på idrotten och det hade inte våran idrottslärare sagt något om i förväg så jag och Linnea fick åka hem på lunchrasten, & det var bara Jag,Linnea,Vilma och Hampus som skulle bada, resten ville inte/hade glömt badkläder. Aja, när jag kom hem packade jag upp väskan, tog med ganska mycket frukt från skåpena i köket och satt mig här, vid datorn alltså. Har faktiskt bara suttit här i en endaste timme, jag har nämnligen bestämt mig att inte sitta varje dag eller sitta så länge, för jag blir bara trött, tjurig & jag känner helt enkelt bara stressad när jag sitter här, vilket jag inte vill bli eller känna mig. Imorgon är det äntligen fredag vilket jag verkligen gillar! och imorgon har vi prov i matte, hoppas det går bra. Ikväll ska jag inte göra något speciellt, bara kolla på Paradise Hotel och efter det ska jag nog lägga mig i sängen och försöka läsa ut min bok, så jag kan börja på den andra delen imorgon eller så fort jag har läst ut den första, det är nämnligen tio styckna delar, haha hur ska jag orka? fast den är ju bra så då ska det nog funka att läsa alla, fast det kommer kanske ta ett tag. Men dom är inte så jätte tjocka, som tur är, hehe. Nu ska jag kolla igenom lite på matten sen hoppas jag att Linnea ringer så snabbt som möljligt. Vi hörs imorgon och det kan jag lova, ha det bra! ♥ / Alva.



så himla bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: