alvapluslinnea.blogg.se

10-10-10

Kategori: Allmänt

hejsan bloggen!

datumet idag är faktiskt lite krångligt, många 10:or, haha! aja, idag så åkte jag och mamma till kumla och fikade på sveas, sen gjorde vi lite andra saker och sådär, sen på vägen hem ringde moa och frågade om vi kunde träffas nu för vi hade pratat om det typ hela dagen, eftersom hon var hos sin mormor ( min farmor ) så kunde vi träffas en stund, så då körde mamma dit mig & då var klockan ungefär 5? först var vi ute & gick ganska mycket, men sen blev det så kallt att vi var tvugna att gå in, vi fikade på farmors bullar som hon hade bakat, haha dom var jätte goda! sen hade farmor fått så mycket tvålar,deodoranter,ansiktsmasker & massa annat som hon typ beställer varje månad, haha. så jag och moa fick ta vad vi ville (a) jag tog en fot skrubb,en deodorant,en rosa tvål & nån kräm som man tar bort nagellack med :) sen fick jag även 3 armband, hihi. och nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, jag skriver mer imorgon om jag hinner, puss! / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: