alvapluslinnea.blogg.se

/ alva

Kategori: Allmänt

Är du singel? - ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - det beror på
Hur många har du varit kär i? - jag vet inte
Är du kär just nu? - nej
Namn? - alva
När fyller du år? - 16 augusti
Några piercingar? - öronen
Vad har du på dig just nu? - underkläder,linne och svarta mjukisbyxor
Vilken årstid är bäst? - vinter & höst
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sovmorgon
Vad tycker du mest om hos dig själv? - håret!
Vad är du bra på? - att skratta
Vem älskar du mest på denna jorden? - familjen, min bästavän & min katt
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  med någon
Vem vet allt om dig? - menar du i familjen eller i vänskapen? jag tar det i vänskapen, då gör linnea det
Vem är den galnaste/roligaste av dina vänner? - haha, linnea är föör rolig & galen
Vem är snyggast av dina vänner? - alla är fina på sitt sätt
Vem är mest partyprisse? - många
Vem är den du helst har filmkväll med? - jag tycker det är roligast när man är flera så "många"
Vem av dina vänner är sötast? - som sagt, alla är söta på sitt sätt
Vem står dig närmast? - min bästavän
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja, det har jag
Vem är farligast i din familj? - HAHA, min katt är farlig!
Vem ser roligast ut i din familj? - ?
Snyggast? - jag såklart :)
Har ni något husdjur? -  1 katt
Har du mest gemensamt med? - mamma & pappa
Roligaste kvällen med familjen? - kommer inte ihåg någon just nu
Vad har du gjort idag? - varit i skolan & suttit här
Göra nu? - titta på tv
Roligaste idag? - mycket
Vad har du ätit idag? - frukost,lunch i skolan & två kakor
Har du duschat idag? - nej, igår
Är du trött nu? - haha, ja faktiskt
Vad händer imorn? - skola & sen plugga
Går du i skolan? - ja
Har du varit i skolan idag? - ja
Hur mår du just nu? - ganska trött
Har du piercat dig? - ja, i öronen
Är du hungrig nu? - lite
Vad är klockan just nu? - 16:27
internetsidor är du inne på just nu? - bara blogg.se
Vem ringde dig senast? - linnea
Vem ringde du senast? - linnea
Vem smsa till dig senast? - moa
Vem smsa du till senast? - moa
Senaste gången du träffa din mamma? - jag ser henne nu
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - igår
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - nej, det har jag inte
Lyssnar du på musik just nu? - haha,nej
Vilket är ditt favoritband? - har ingen speciell
Vad gillar du för musik? - olika
Har du fler än 3 linnen? - jadå
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja,såklart
Använder du mascara? ja, när jag har smink så
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nej, det var faktiskt länge sen
kajal? - nope
använder du volymspray? - ibland, fast inte till skolan
avänder du mousse? - beror på
andvänder du bh? - ja
svarade du ärligt på dom här frågorna - yes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: