alvapluslinnea.blogg.se

äntligen helg

Kategori: Allmänt

hejsan, som ni säkert redan vet så har jag och linnea haft en super kväll! haft massa gott att äta, dricka & mycket trevligt sällskap. linneas brorsa hade två kompisar hos sig, alex & kevin. och när jag & linnea satt och kollade på idol kom dom också in hit, & sen klockan 8 ungefär har vi suttit här och kollat på tv med dom, skrattat har vi också gjort :) haha! ajuste, idag var ju jag på marken med tjejorna förut, jag åkte en karusell som jag inte tyckte var ett dugg rolig! det var som ett tåg, man satt 2 & 2 på varje rad. och man typ satt upp och ner när dom stannade ibland där uppe, usch. haha! det var seriöst det värsta jag har åkt, på väldigt länge.. tillochmed insane på gröna lund är mycket roligare än vad den här vad, hihi. nu ska vi nog göra oss i ordning :) sen prata en liten stund och sedan sova. Gud vad skönt, jag har längtat hela veckan efter att lägga sig i sängen och veta att man inte behöver gå upp dagen där på, utan att man får sova tills man vaknar. jag bloggar mer imorgonkväll! så då hörs vi då, & då ska jag lägga upp massa bilder från marken och lite annat, aja puss & god natt alla söta ♥ / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: