alvapluslinnea.blogg.se

blogg.se

Kategori: Allmänt

hejsan!

nyss kom jag hem från skolan, skönt! så idag ska jag bara slappa och kolla på tv eftersom vi inte har några läxor måndag,tisdag eller onsdag. utan läxorna kommer på torsdag & fredag, så jag ska plugga kanske lite imorgon & på onsdag eftersom läxorna denna vecka inte är så svåra, bra det :) haha! jag skulle egentlligen bara kolla alla snälla och gulliga kommentarer ni har skrivit till oss dom senaste månaderna, men när jag skulle trycka på "översikt" för att gå in på kommentarerna så råkade jag trycka på "nytt inlägg" som är under "översikt" så då tänkte jag att jag ändå kunde skriva ett snabbt inlägg när jag väl är inne här plus att jag lovade ju er igår också (a) ajuste, sen ska jag nog träffa linnea en snabbis också, cykla eller så! fast det blir nog kanske vid halv sju-7 & jag hoppas vi kan "gömma" oss också i mörkret, haha för roligt ;) aja, nu ska jag gå. jag bloggar säkert mer ikväll eller imorgon. håll ut! kram ♥  / alva

Kommentarer

  • lucke säger:

    Var med och tävla om en jumpsuit på min blogg om du känner för det :P

    2010-10-11 | 15:52:41
    Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
  • Cissi säger:

    Vill bara önska dig en fin vecka! :)

    2010-10-11 | 16:01:41
    Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: