alvapluslinnea.blogg.se

dåliga vanor har jag mycket av!

Kategori: Allmänt

godkväll!
nu sitter jag i min brors säng med varma datorn i knät & bara myser. imorgon börjar jag & halva min klass 10 över 10, så då har jag sovmorgon till 9! riktigt skönt. & det har jag haft & kommer ha hela den här terminen, sen på vårterminen kommer jag ha hemkunskap & den andra halvan av klassen sovmorgon. under resten av dagen har vi bara matte, engelska & språk, efter det slutar vi! chill dag.

om jag inte bloggar mer ikväll blir det uppdatering imorgon! innan jag säger hejdå ska ni få lite musik att lyssna på, några favoriter & några som väcker gamla minnen till liv.





de här 2 låtarna ↓ väcker mycket minnen från vårterminen i sexan.. saknar det!





hejrå ♥ /linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: