alvapluslinnea.blogg.se

fredag

Kategori: Allmänt

tjena :) idag är det äntligen fredag vilket innebär inga tider att passa, inga läxor, inga dagar man måste gå upp typ halv sju & man kan bara ta det lugnt på en helg och bara mysa! så himla skönt och sånt behövs verkligen! ja som sagt, idag är det ju fredag och idag ska tjejorna i fotbollslaget ha en avslutningsfest för fotbollen i folkets hus uppe på hallsberg, dom bjuder på tacos & massa gott :) det ska bli jätte roligt! bara en myskväll med dom bästa. och på söndag ska evelina åka utomlands, jag kommer sakna henne jätte mycket :( hon måste sola lite åt mig också (a) haha! och på lovet, på en tisdag den 2/11 åker jag & mamma till stockholm över en hel dag, ska bli jätte roligt, jag längtar som bara den! nu ska jag kolla runt på några bloggar, ni får ha en jätte bra fredagskväll! jag kanske bloggar imorgon, det beror på om jag hinner. / alva ♥

det var jätte mycket snö imorse, det gillas! jag vill bara att det ska komma mera, även fast det kanske är lite för tidigt för snö i bara oktober, men jag gillar det ändå! jag älskar verkligen snööö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: