alvapluslinnea.blogg.se

helgen kommer äga

Kategori: Allmänt

hejsan!
jag hade som sagt sovmorgon i morse, och då hade jag lite tid över så då tänkte jag blogga, men blogg.se laggade som vanligt så det blev ingen uppdatering då..

jaja, skoldagen idag gick jättebra! vi hade matteprov på matten första lektionen, och jag tror det gick bra för mig. jag och vilma blev kvar sist för båda var inte klara med sista uppgiften på B-delen, haha. A-delen var väldigt lätt men B-delen var lite jobbig för då behövde man förklara allt! så på 6 uppgifter hade jag skrivit 3 hela A4 papper :$

halv 3 ska jag, eve, alva & vilma ses "vid stenarna" så nu ska jag fixa mig lite snabbt sen cykla dit. vi hörs senare ikväll, då kanske jag & alva bloggar tillsammans för hon ska sova här! men det får vi se då, ha det bäst för det kommer jag att ha! ♥ /linnea


tumme upp på helgen, hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: