alvapluslinnea.blogg.se

jag har ont i magen :(

Kategori: Allmänt

därför att.. jag bakade kolasnittar förut & åt några styckna, dom blev inte så stora men ändå, jag kan fan inte gå.. sjukt ont har jag! dom vart iallafall jätte goda :) nu behöver jag verkligen gå och lägga mig någonstans, funderar på att lägga mig i mitt rum & kolla på tv. och idag är det den bästa lördagen på väääldigt länge, för jag vet att jag är ledig en hel vecka till också, det gör den här lördagen ännu mysigare & mycket skönare! senare funderar jag på att åka till farmor, det var jätte länge sen.. och jag måste visa för dom att jag lever, så dom inte tror att jag är död, haha! för det var också skit länge sen jag pratade med dom i telefonen. aja, nu väntar sängen. ha en bra lördag! ♥ / alva.


mmm! gott men farligt.. true, true

Kommentarer


Kommentera inlägget här: