alvapluslinnea.blogg.se

jag orkar verkligen inte.

Kategori: Allmänt

för sent för en måndag kväll, jag vet, men jag måste skriva av mig..

hur ska jag börja? för det första är det MITT liv, inte erat. eftersom det är MITT liv sköter jag det, och ni sköter erat liv, right? ni behöver inte lägga er i vad jag säger, vad jag gör, ja ni behöver inte bry er alls! om jag säger att jag t.ex ska vara hemma & slappa en dag behöver ni väl inte bli sura för att jag inte gjorde det? jag kanske hade planerat att bara vara hemma men sen kanske det kom något emellan som gjorde att jag inte ville det & då gjorde jag en annan sak istället. behöver det vara ett problem? att jag bestämmer själv vad jag gör på dagarna? jag börjar bli så trött på erat tjat om att jag gör si & så & om ni inte tycker om det måste ni kommentera t.ex: varför gjorde du det för? vavava? det kan väl ni skita i, jag gör för fan vad jag vill på dagarna & om ni har något imot det kan vi sluta kontakten med varandra & aldrig mer höras av igen! för jag har inte tid att tänka typ "åh nej, nu kan inte jag åka & köpa mjölk till middagen för jag ju till hon att jag skulle vara hemma", för liksom ni blir arga för ingenting, vad har jag gjort egenligen? plus, ni tänker jag faktist bara på en person, om jag blir osams med någon & du får reda på vad som har hänt ska väl inte du bli arg på mig & bitchblicka mig när det var mellan mig & den jag blev osams med!? vad har jag gjort mot dig tänker man ju då. det är inte normalt att beté sig som ni gör, och är så jäkla trött på erat humör & era kommentarer! ÅH, LIKSOM JAG SKÖTER MITT LIV & NI SKÖTER ERAT LIV, NI HAR INTE RÄTT TILL ATT LÄGGA ER I MITT LIV, NI HAR INTE RÄTT TILL ATT KOMMENTERA VARJE STEG JAG TAR & NI HAR FÖR FASEN INTE RÄTT TILL ATT BLIR SURA FÖR ATT JAG GJORDE EN ANNAN SAK ÄN VAD JAG HADE SAGT TILL ER! seriöst, skärp er!

nu ska jag gå & lägga mig, SÅ ATT ALLA VET! fast jag kanske gör något annat innan det & det får jag göra ellerhur?!?!?!?! fy fan vad förbannad jag blir..

förlåt för mitt utbrott, men ingen tvingar er att läsa. /linnea

Kommentarer

  • alva säger:

    bästavän? det är väl inte jag? :(

    jag tror jag vet vem det är.. finns gumman! <3<3

    2010-10-12 | 17:32:12
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: